måndag 31 augusti 2009

Hejhej!
Helgen har vari kanonbra verkligen:) I fredags gick jag ut i manhattanbeach med mona:) vi var pa bade sharkscove, beaches och twelve and highland sen gick vi och kakade pa The Kettle en restaurang som har oppet dygnet runt sa vi bestallde in sallad & nuggets MUMS va gott det var.
efter det tog jag en taxi hem till en trott porter som lag pa golvet och sov nar jag kom dit haha
han lyckades ta sig till sangen senare for nar jag slog upp ogonen var han dar haha:)
tog en taxi hem pa lordagen eftersom jag borjade 11 sen hangade och och Sadie har hemma hela dagen jag satt barnvakt till 22 sen kom Schweene och hamtade mig och det blev utgang i Hermosa:) som slutade ganska galet HAHA men fy vad skoj jag hade:)
Igar akte jag till hermosa och motte upp Carlos sen gick vi till Shakeex och kikade folk med hans kompis Jason sen gick vi till Shore en svang sen akte vi och kakade Frukost pa Dennys:) satt riktigt fint med frulle kl 2 pa natten haha :)

Idag ska jag traffa en kille som heter Antonio som jag traffat pa ett par ganger ute vi ska glo pa film ar det tankt om jag nu inte ar for trott for idag nar jag hade sovmorgon till 12 kom ungarna in och vackte mej vid 8 haha fy fan vad sur jag var:)
Snart ar jag hemma igen kanns bade bra & anus langtar efter mamma :)
MAMMA VI MASTE ATA pa spicy hot det forsta vi gor nar jag kommer hem:)

Inga kommentarer: