fredag 14 augusti 2009

nu lamnar marre mig:(

I onsdags fick marre besked om att hon aker hem idag :(
kommer kannas sa trakigt nu nar hon lamnar mej :( fast snart ar ju jag hemma igen da ses vi igen det vet jag.
Menkommer inte liksom vara samma grej visst har jag jossan & paola men jag & marre har ett sarskilt band till varandra kanske for att vi bada ar lika sjuka i huvudet :) haha

I tisdags gick vi ut oh tog en ol jag akte hem runt 12
i onsdags var jag ledig under dagen sa da hangde jag & marre i Redondo beach for hon ville se sitt OC fik igen innan hon akte hem sen akte vi hem till hennne och jag hjalpte henne och packa sen pa ikvallen blev det en sista reagge for marres del:) Hade lika skoj som alltid:)
Igar tog vi bussen till Tatueringstudion for marre ville marka sej for livet innan hon akte hon gjrode en sol sen HB i mitten som star for hermosa beach riktigt snygg blev det
sen pa kvallen tog vi varson stor ol pa stranden och snackade lite minnen vi vart med om sen drog vi nagra ol pa shakreez i manhattanbeach sen fixade vi gratis taxi till hermosa och gick pa sharkeez dar , motte aven upp Will & yusef dar fy fan vad full marre blev men det var hon vard sin sista kvall hon sprang in pa killarnas toalett och harjade sen blev hon utkastad men vi fixade in henne igen och forklara att det var hennes sista kvall sa de slappte in henne igen HAHA
hade grymt skoj:)

Tack for denna tiden marre :) vi ses hemma i sverige igen skummagumman.




TACK MAMMA for att du finns vad skulle jag gora utan dej vet att du ar besviken pa mig och jag ar aven valdigt besviken pa mig sjalv men jag lovar dig att nar jag kommer hem till sverige igen ska jag andra mig och jag ska gora allt for att gottgora dig sa hoppas jag vi kan lagga det som hant bakom oss. du ar trots allt min basta van
alskar dig over allt annat!

Inga kommentarer: