tisdag 8 september 2009

Lugn mandag for engang skull:)

igar akte jag min vardmamma och barnen for att hamta aldsta barnets forbollsklader:) efter det korde min vardmamma mig och tva av barnen till redondo och gav oss pengar sa vi kunde aka trampbat:) alla trampade pa riktigt bra men det slutade med att jag satt dar bak och trampade for mig sjalv:) var riktigt mysigt sag en hel del salar som lag i solen och hnagde och nagra som nagra fiskare matade sa vi var riktigt nara:)
efter det blev det fun factory en stor byggnad med bara massa spel sa vi gick in och splade dar och bada barnen vann lite priser
sen ringde vi min vardmamma om skjuts hem:) nar vi kom hem hade min vardpappa kopt mat till alla sa hela familjen satt och at middag riktigt god kyckling med pita brod & hummus :)
efter middagen sa fick jag sluta da blev det en dusch sen traffade jag john en svang kom runt 11.20 och da blev det sangen direkt:)

Det lonar sig att sitta barnvakt pa lordagar nagra timmar pa kvallen fick jattebra lon idag.
men otur nog har jag massa arenden att gora maste aven hitta fodelsedagspresent till tvillingarna som fyller ar pa fredag:)
Pa fredag ska jag ec ut pa middag med mina vardforladrar de ville ta mig ut pa nan fin resturang innan jag aker hem.
ska aven borja packa min vaska lite smatt med saker jag inte behover ha framma som tex fotoalbum m.m ska aven kika efter en bra vaska jag kan ha som handbagage nar jag flyger hem en lite storre vaska an vad jag hade nar jag kom hit.


MAMMA - har du fatt hem mitt paket med mina klader annu ??

hanna jag aterkommer med flyginfo sa du vet vilken tid jag landar forhoppningsvis ar det pa eftermiddagen sa du kan hamta mig :) annars blir det arlanda bussen
nu kanns det mer och mer verkligt att man ska hem usch och fy borjar nastan angra att jag ska aka hem man kanske skulle stanna har foralltid olagaligt som alla mexicanare:) haha nej men ska bli mysigt att komma hem till sverige har saknat vintern lite maste jag erkanna kanslan av att frysa och att andas rok....:)
Mamma du kan halsa casper att jag langtar efter honom ocksa horde rykten om att han hade sagt att han langtade efter mig:)

Snart ar det dax, snart pa hemmaplan igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Försökte pressa Hanna igår angående datum när var och hur med tji fick jag

:(
Måste försöka med Mathilda hon skulle aldrig våga ljuga inte ens för att skydda sin moster
:)

HANNA sa...

Gör det min vän , ser fram emot det! =) Pusspuss