torsdag 3 september 2009

spannande

Ska bli sa otroligt spannande och traffa alla nara & kara igen pratade med min kara mor idag satt och kollade tv sen kom det en serie hon & jag alltid kollade pa nar jag var liten
Beauty and the beast , vet ej om ni minns den men han bodde nere i stadens tunnlar hur som helst den serien ar verkligen urbra fortfarande:)
igar vart det reagge med mitt vanliga reaggegang som vanligt blev det en lyckad kvall jag & rhonda gick till sharkeez en svang och tog en jelloshot sen gick vi over till lighthouse igen.
efter krogen blev det Pitapit och lite snack med hermosa polisen som aven ar hennes kusin riktigt trevlig prick fast de ar bra annolunda poliserna har och i sverige de verkar bra oseriosa har. Han stog och berattade att det var nan galning som hade gjort inbrott i en sexbutik och stulit en massa dildos haha sant hander ju bara i USA LOL

Ikvall ska jag & barnen och min vardmamma grilla:) SAKNAR flintastek fast far vanta till sommaren :( Nu maste jag borja vara ute i solen mera har blivit for bortskamd med sol sa nu bryr jag mej inte om att pressa langre men mamma har ratt snart ar jag hemma och da finns det ingen sol.
Ar sa mycket jag ska gora nar jag kommer hem ata pytt i panna , korv stroganoff, mamma scans kottbullar Vivaldi och choys garden :)
Ska aven borja pa friskis & svettis med Hanna & Helena som redan borjat dar.
kanner att jag maste hoppa bort de har extra kilona fran all amerikansk mat.
Ikvall vet jag inte vad jag ska gora carlos ville festa eftersom det ar Laborday i helgen men tror jag spar mej till helgen ska tydligen vara riktigt roooj dar..
Kanske ska pa dejt ikvall men far se just nu kanner jag bara for att dricka rootbeer och ata nachocheeschips:) varfor har vi inte rootbeer hemma ? eller har vi det ?


MATHILDA ERIKSSON tycker du kan ta & maila lite mer till mig:)ska bli sa kul och traffa dig igen vi maste ha sleepover med tacos hemma hos mej.
Ska aven sitta barnvakt at lilla ellen som nu ar tva ar hon ar sa underbart sot med hennes lilla minirost:)

idag gar mina tankar till Michaela och hennes familj<3

1 kommentar:

Hanna sa...

vi måste ta en buffé på choys garden :D:D:D