tisdag 15 september 2009

Varldens basta lordag:)
















I lordags vaknade jag upp valdigt seg & trott tankte forst spendera hela dagen hemma men sa fick jag ett sms av min van jessica som fragde om jag ville folja med henne pa na event pa beachen och jag ar aldrig blyg pa aventyr.
Hon jobbar pa ett solfaktor foretag och hon skulle pa detta event for att gora reklam sa jag fick folja med och lasas vara hennes medhjalpare nar vi kom dit fick vi VIP armband till viptaltet dar vi hangde hela dagen tror aldrig jag sett sa manga Jelloshot i mitt liv och ol i mangder och mat:)
Sa vi borjade dra i oss en massa jelloshot och drack ol.
Efter ett tag sag jag en person som jag tyckte jag kande igen sen koppla jag vem det var det var en kille som var med i filmen 10 reasons i hate about you hans som lillasystern var kar i skolans popularaste kille:) sa vi tog kort med han...
runt 5 drog vi till sharkeez i manhattanbeack dar jag drog i mej yttligare ett par ol sen akte jag & jesscia hem hit och satt barnvakt 2 timmar bra sliten var jag men vi kom ut till hermosa senare pa kvallen dar vi forsatte ASG :) vart lite galet men var riktigt skoj efter krogen hamnade vi dennyz dar vi satt och roa oss av en av kyparens namn HIPOLITO :)
pa sondagen hade jag sovmorgon fram till 12 sen akte jag & barnen till vattenparken dar vi var hela dagen hade riktigt kul sen pa kvallen hamnade jag i hermosa igen :)
Igar skulle jag stanna inne for var sa sjukt sliten efter helgen men slutade med att Shawnee kom och hamtade mej sen akte vi och traffa upp ett par snubbar i santa monica som vi traffade i lordags. Ikvall ska jag pa bio med jessica vet inte vilken film vi ska se annu.





kan inte fatta att jag snart ar hemma....










MATHILDA grattis till andra plats:)

Inga kommentarer: