torsdag 20 augusti 2009

blir sa trott

blir sa trott pa AUPAIR in AMERICA nar man gar med som aupair sager de att de ska betala ens flyg hem. men nu fick jag reda pa att om jag ska flyga fran LAX sa maste jag betala 3000kr sjalv?? jag harinte ens de pengarna sa detta far de fan fixa nu och jag orkar inte sitta och flyga till newyork bara for att fa gratisflyg, sa nu far jag se vad de sager har iaf mailat dem ang min asikt om detta.
annars far jag val helt enkelt spara min lon pa 2000 sen lagga till 1000 nasta veckas lon.usch bara massa strul ska bli ganska skont att komma hem.
Sen nasta vecka maste jag betala for att skcika hem mitt jattepaket
Kanns som jag aldrig kommer komma harifran haha


reagge igar inte samma sak utan marre men hade grymt skoj med jossan:) vi rojjde pa sa harligt att jossan tog sej ut for engangs skull:) toffeldrottningen nr 1:)

1 kommentar:

Mädi sa...

På dom där jävlarna bara =) Puss punkers