onsdag 19 augusti 2009

snart hemma

igar borjade man verkligen fatta att man snart ar hemma igen min vardmamma och jag akte och kopte en stor box sa jag kunde borja packa ner saker och skicka hem den ar klar nu sa nu ska jag skicka hem den nasta vecka
Sen hamtade vi barnen och akte och kakade pa Cheescake factory dar de har varldens godaste cheescake i alla olika sorter:) barnen tog en varsin och jag delade med dem for de kommer i supersize trodde jag skulle spy choklad nar jag var klar haha
sen kom Paola & jossan och hamtade mig och vi akte till santa monica och fikade pa urth cafe dar de har varldens godaste BOBA:) vi satt och pratade om varat ar har och hur mycket vi faktikst har varit med om och att det kanns som vi bott har langre :) vi alla tre kom overens om att om 5-10 ar ska vi ha reunion i USA :) ska snart ut coh ta min dagliga promenad ikvall ska jag motas upp med Jessica & Ingrid tva amerkianska tjejer jag lart kanna unnder min tid har sa vi ska ut ett helt tjejgang kommer bli himla trevligt:)
Och i vanlig ordning pa onsdagar blir det reaggekvall :)
nej nu ska jag ner och kasta pa mej gympaskorna:)



Tanker & saknar alla dar hemma men snart ses vi igen kanns helt ofattbart:)

Inga kommentarer: